حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/06/12 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

باور کنيد به جرأت مي گويم ۷۰ ميليون نفر جمعيت ايراني فداي يک ميليون جمعيت خودروساز شده اند.

چرا بايد من که با هزار گرفتاري مبلغ ۱۰ ميليون تومان براي خريد خودروي پرايد جمع کردم، آن وقت شرايط طوري شود که با گران شدن مضحک قيمت پرايد، ۱۰ ميليون تومان پول من بشود نصف قيمت پرايد. کاهش ۳ درصدي قيمت پرايد توهين به شعور مردم است. به نظرم قيمت ۲۰ ميليون تومان براي يک مشت حلب يا آهن به نام پرايد، دزدي آشکار از جيب مردم است.

چرا وزير اقتصاد خريد و فروش سهام عدالت را آزاد نمي کند؟ بلاتکليفي سهام عدالت تا چه زماني بايد ادامه يابد؟ از پرداخت سود سهام عدالت هم با گذشت ۷ سال از واگذاري آن به مردم خبري نيست، چرا نمايندگان مجلس حقوق ۴۵ ميليون نفر سهامدار عدالت را، از وزارت اقتصاد پي گيري نمي کنند؟ از بلاتکليفي سهام عدالت به ستوه آمده ايم.

مردم اگر مي خواستند وزير از خط فکري آقاي جليلي، رسايي و احمدي نژاد انتخاب شود به آن ها رأي مي دادند رأي به روحاني يعني نفي روش آن ها.

طرفداران احمدي نژاد و دولت پاک ايشان جواب تيتر يک روزنامه خراسان در ۱۱ شهريور، خبر اتهام شخص ايشان در صفحه ۱۵ و اهمال کميسيون اصل ۹۰ در معرفي اش به دادگاه را بدهند.

لطفا درباره موسسات مالي که با پول مردم رشد کرده اند و صد البته کارمندانش از فاميل نزديک و دور (پسر، دختر، خواهر زاده و ...) هستند و وام هاي آن چناني به ايشان تعلق مي گيرد تحقيق کنيد و مطلب بنويسيد.

حالا که نام (م. ر) را رمزي مي گويند، بقيه اش يعني معاون اول رئيس جمهور سابق را هم رمزي بگويند، مثلا: م ر م ار سابق!

مالياتي که ملت ايران مي پردازند همگي به جيب آقاي ضرغامي مي رود تا بتواند هر روز به تاسيس يک شبکه جديد بپردازد. آن هم شبکه هايي که هيچ بيننده اي ندارد چون کودکان به علت داشتن شبکه هاي اختصاصي اجازه ديدن ديگر شبکه ها را به ديگران نمي دهند، تا پايان سال تعداد شبکه ها از تعداد روزهاي سال فراتر خواهد رفت!





:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1465274446